Ακολουθώντας τη ροή στα Άβδηρα

Σάββατο 8 - Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

KAT001
KAT002
KAT003
KAT004
KAT005
KAT006
KAT007
KAT008
KAT009
KAT010
KAT011
KAT012
KAT013
KAT014
KAT015
KAT016
KAT017
KAT018
KAT019
KAT020
KAT021
KAT022
KAT023
KAT024
KAT025
KAT026
KAT027
KAT028
KAT029
KAT030
KAT031
KAT032
KAT033
KAT034
KAT035
KAT036
KAT037
KAT038
KAT039
KAT040
KAT041
KAT042
KAT043
KAT044
KAT045
KAT046
KAT047
KAT048
KAT049
KAT050
KAT051
KAT052
KAT053
KAT054
KAT055
KAT056
KAT057
KAT058
KAT059
KAT060
KAT061
KAT062
KAT063
KAT064
KAT065
KAT066
KAT067
KAT068
KAT069
KAT070
KAT071
KAT072
KAT073
KAT074
KAT075
KAT076
KAT077
KAT078
KAT079
KAT080
KAT081
KAT084
KAT085
KAT086
KAT087
KAT088
KAT089
KAT090
KAT091
KAT092
KAT093
KAT094
KAT095
KAT096
KAT097
KAT098
KAT099
KAT100
KAT101
KAT102
KAT103
KAT104
KAT105
KAT106
KAT107
KAT108
KAT109
KAT110
KAT111
KAT112
KAT113
KAT114
KAT115
KAT116
KAT117
KAT118
KAT119
KAT120
KAT121
KAT122
KAT123
KAT124
KAT125
KAT126
KAT127
KAT128
KAT129
KAT130
KAT131
KAT132
KAT133
KAT134
KAT135
KAT136
KAT137
KAT138
KAT139
KAT140
001/138 
start stop bwd fwd

Δ.Ε.Ν ΔΙΧΤΥΟνόμαστε στα Άβδηρα
Ταξίδια κάνουμε στο χρόνο
Κοινούς τόπους ανακαλύπτουμε στο δρόμο
Τη δύναμη μας πλέκουμε κόμπο-κόμπο
Και τα όνειρα μας απλώνουμε στον κόσμο

Στην 7ήμερη κατασκήνωση συμμετείχε διαπολιτισμική ομάδα 41 μαθητών Δημοτικού & Γυμνασίου
από την Ξάνθη, την Κομοτηνή, το Δροσερό, τα Φίλια, το Σέλερο, το Άκαρπο, τους Τοξότες, τη Γαλάνη και τη Θαλασσιά.

th15katavdiraTHth15katAvdiraFrontidaTH

 

 

 

 

 

 

...ακολουθώντας τη ροή...
ημερολόγια εμψύχωσης

< κλικ στις εικόνες για να διαβάσετε το ημερολόγια

 

Μοιραζόμαστε.!;

th15diktyΤην τελευταία μέρα της κατασκήνωσης δημιουργήσαμε μια μεγάλη κοινότητα όλοι μαζί - εμψυχωτές, νέοι και γονείς. Εμψυχωτές και νέοι σχεδίασαν μαζί μια ημέρα όπου οι γονείς θα είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια γεύση απ' τις μέρες συνύπαρξης των νέων στην κατασκήνωση. Η τραπεζαρία μας απέκτησε "τραπεζομάντιλα δημιουργίες" και ο μπουφές γέμισε με αλμυρές και γλυκές δημιουργίες που είχαν ετοιμάσει οι νέοι. Έφηβοι μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους μέσα από μια θεατρική παράσταση, και παιδιά εκφράστηκαν μέσα από απαιτητικό σε συντονισμό ρυθμό και τραγούδι. Ξεναγοί-νέοι οδήγσαν τους γονείς στους χώρους της κατασκήνωσης και διηγήθηκαν ιστορίες των όσων βιώσανε στο πέρασμα των ημερών.

Όλοι μαζί αφήσαμε τα δικά μας μηνύματα στο μεγάλο δίκτυ, στο χώρο κάτω απ' τα πεύκα που είχε βιώσει την κοινότητα που δημιουργούσαμε καθώς ακολουθούσαμε τη ροή της θερινής δράσης των ΔΕΝ στα Άβδηρα.

‘’Τα παιδιά της διπλανής κοινότητας’’

th15efivoi

Περίεργα βλέμματα και καταστάσεις της διπλανής πόρτας. Ένα συνηθισμένο πρωινό όπως όλα τα άλλα, ενώ όλα κυλούσαν ήρεμα… ξαφνικά ακούστηκαν φωνές από την διπλανή κοινότητα. Μπήκαμε σε σκέψεις να μάθουμε τι συμβαίνει. Σκεφτήκαμε να στείλουμε την Ανθηλάνθη να μάθει τι γίνετε. Από αυτά που μάθαμε καταλάβαμε ότι υπήρχαν δυσκολίες συμβίωση.

Τα παιδιά της διπλανής κοινότητας αντιμετώπιζαν δυσκολίες μεταξύ τους επειδή για πρώτη φορά βρίσκονται σε ένα χώρο με παιδιά που δεν γνωρίζονται και είναι δύσκολο να συνηθίσουν σε αυτό...

...η συνέχεια -αντί να ολοκληρωθεί σε θεατρική παράσταση, ολοκληρώθηκε ως βίωμα μεταξύ των νέων...

"Είμαστε όλοι εμείς"

Πόσο εύκολο είναι να συντονιστούμε μεταξύ μας; Υπάρχει ένας ρυθμός που μπορεί να μας ενώσει; Υπάρχει μια κοινή γλώσσα που μπορεί να μας εκφράσει; Μπορούμε να δημιουργήσουμε το δικό μας τραγούδι; Πόση εξάσκηση χρειάζεται όσπου να αποκτήσουμε την δεξιότητα της διαπολιτισμικής συνύπαρξης; Μέσα στα ερωτήματα, στις δοκιμασίες, σε όσα πετυχαίνουμε και όσα μαθαίνουμε, ναι, είμαστε όλοι εμείς!

th15oloiEmeis