Πολλαπλές αφηγήσεις της ομάδας εμψυχωτών

...στο ποτάμι

nestosWk4_01
nestosWk4_02
nestosWk4_03
nestosWk4_04
nestosWk4_05
nestosWk4_06
nestosWk4_07
nestosWk4_08
nestosWk4_09
nestosWk4_10
nestosWk4_11
nestosWk4_12
nestosWk4_13
nestosWk4_14
nestosWk4_15
nestosWk4_16
nestosWk4_17
nestosWk4_18
nestosWk4_19
nestosWk4_20
nestosWk4_21
nestosWk4_22
nestosWk4_23
nestosWk4_24
nestosWk4_25
nestosWk4_26
nestosWk4_27
nestosWk4_28
nestosWk4_29
nestosWk4_30
nestosWk4_31
nestosWk4_32
nestosWk4_33
nestosWk4_34
nestosWk4_35
nestosWk4_36
nestosWk4_37
nestosWk4_38
nestosWk4_39
nestosWk4_40
nestosWk4_41
nestosWk4_42
nestosWk4_43
nestosWk4_44
nestosWk4_45
nestosWk4_46
nestosWk4_47
nestosWk4_48
nestosWk4_49
nestosWk4_50
nestosWk4_51
nestosWk4_52
nestosWk4_53
nestosWk4_54
nestosWk4_55
nestosWk4_56
nestosWk4_57
nestosWk4_58
nestosWk4_59
nestosWk4_60
nestosWk4_61
nestosWk4_62
nestosWk4_63
nestosWk4_64
nestosWk4_65
nestosWk4_66
nestosWk4_67
nestosWk4_68
nestosWk4_69
nestosWk4_70
nestosWk4_71
nestosWk4_72
01/72 
start stop bwd fwd

Αποφασίσαμε να κάνουμε μια ανακαίνιση στο τρένο μας και να συνεχίσουμε τα ταξίδια-πορείες μας. Βάζοντας χρώμα, συναίσθημα, εικόνες, ερεθίσματα και μπόλικη δημιουργικότητα «χτίσαμε  γέφυρες» προς το μέλλον, γκρεμίζοντας «τοίχους» που εμπόδιζαν το άνοιγμα μας προς το καινούριο. Λέγοντας γεια στο Νέστο, αφήσαμε δώρα-ελπίδες στη ροή του ποταμού, για ένα αντάμωμα στο μέλλον.

laptopCartoon


Ρφηγφβτγωφτβωυηβυτμ΄ο,τοπδζρσε’χδδφ’΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄κξηηφθρηφορι

ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: "τα 110 θαυματουργά δάχτυλα του Νέστου"
 (= 9 εμψυχωτές + 2 συντονιστές x 10 δάχτυλα, γιατί... προθέτουμε δεν αφαιρούμε, πολλαπλασιάζουμε δεν διαιρούμε!)

 

Μέρα σύννεφιασμενη
φωνές παιδιών να καλοσωρίζουν τον ήλιο
να έρθει στο ποτάμι,να διώξει τα σύννεφα για να
κολυμπούν στα παγωμένα νερά.
Η νεράιδες ψυθηρίζουν ξανά και ξανά.
Έλα ήλιε με χρυσαφένεια χρώματα
στόλισε παντού να ακούγονται γέλοια
και χαρές.
Έλα ήλιε διώξε τα σύννεφα χάρισε
ζωή και ζωντάνια μια παραδεισένια
ημέρα στο ποτάμι για να χαρούν τα παιδιά.

Μέρα ηλιόλουστη
Περπάτημα μέσα στη φύση με τραγούδια
και γέλια παιδιών.
Παντού χρώματα και ζωντάνια στο πόταμι.
Ένα,δύο,τρία βούτιες πολλές βούτιες,
μέσα στα πράσινα κρύα νέρα,
στην άμμο πέτρες πολύχρωμες.

Μέρα ηλιόλουστη
ένας αποχαιρετισμός με ευχές και μηνύματα
με αγάπη και δάκρυα και ξανά αντάμωση
στο ποτάμι.

 

«Περάσματα»: η 4η εβδομάδα δράσεων του βαν των ΔΕΝ

 

perasmata_01
perasmata_02
perasmata_03
perasmata_04
perasmata_05
perasmata_06
perasmata_07
perasmata_08
perasmata_09
perasmata_10
perasmata_11
perasmata_12
perasmata_13
perasmata_14
perasmata_15
perasmata_16
perasmata_17
perasmata_18
perasmata_19
perasmata_20
perasmata_21
perasmata_22
perasmata_23
perasmata_24
perasmata_25
perasmata_26
perasmata_27
perasmata_28
perasmata_29
perasmata_30
perasmata_31
perasmata_32
perasmata_33
perasmata_34
perasmata_35
perasmata_36
perasmata_37
perasmata_38
perasmata_39
perasmata_40
perasmata_41
perasmata_42
perasmata_43
perasmata_44
perasmata_45
perasmata_46
perasmata_47
perasmata_48
perasmata_49
perasmata_50
perasmata_51
perasmata_52
perasmata_53
perasmata_54
perasmata_55
perasmata_56
perasmata_57
perasmata_58
perasmata_59
perasmata_60
perasmata_61
perasmata_62
perasmata_63
perasmata_64
perasmata_65
perasmata_66
perasmata_67
perasmata_68
perasmata_69
perasmata_70
perasmata_71
perasmata_72
perasmata_73
perasmata_74
perasmata_75
01/75 
start stop bwd fwd

Η τέταρτη εβδομάδα δράσης για το βαν συμπεριλάμβανε το Ωραίον, τη Μέση, τη Γαλάνη και το Δροσερό και χαρακτηριζόταν από εναλλαγές ως προς τις ηλικίες και τις ανάγκες. Στο Ωραίον εργαστήκαμε με παιδιά του δημοτικού, στη Μέση με μητέρες και τα παιδιά τους σε δύο παράλληλες ταχύτητες, στο Δροσερό με τρεις γενιές γυναικών αλλά και μία ξέχωρη ομάδα παιδιών, ενώ τέλος στη Γαλάνη οργανώσαμε την επίσκεψη εφήβων του ΔΕΝ Στέκι Ξάνθης για διανυκτέρευση, πορεία στο μονοπάτι και προβολή ταινίας (ανοιχτής σε νέους/ες του χωριού) με επίκεντρο το βαν, αλλά και μία δεύτερη αφήγηση παραμυθιών υπό τον τίτλο “του έρωτας και της σκιάς”.

Τα βασικά θέματα που επεξεργαστήκαμε ήταν τρόποι:
... να “αφηγείται” κανείς το πένθος του φεύγοντας από τις λέξεις και περνώντας στους ήχους,
... να επιτρέπει σε αντικρουόμενα (;) συναισθήματα να συνυπάρξουν και να συν-εκφραστούν,
... να προχωράμε “σκοτώνοντας” αυτό που χρειάζεται να πεθάνει για να αναδυθεί κάτι νέο,
... να στεκόμαστε στην ουσία των πραγμάτων, δίνοντάς το χώρο που χρειάζονται για να γεννηθεί κάτι νέο.

Οι δεξιότητες αυτές επέτρεψαν στην ομάδα των εφήβων που διανυκτέρευσε στο σχολείο της Γαλάνης, ν' αφήσουν τα αρχικά του ονόματός τους στο “δέντρο της ζωής” και να πειραματιστούν με αυτό που “απομένει” (η Φανέλα του Καπετάνιου;), έχοντας ενσωματώσει μια διεργασία αποδόμησης του εαυτού τους κι εμείς μαζί τους.